Godmorgon


Onsdag idag och bara 3 dagar kvar tills mammaledigheten "steppar" in :-)
Uppgradering av Terarecon idag på servrarna. Ska sitta i telefonen med en norrman som heter Tor Arild som ska hjälpa mig under uppgraderingen så att allt blir rätt. Hoppas innerligt jag kommer fatta vad han säger...... :-\

Har en stegräknare på mig som är helt cp skadad verkar det som. Den visar på att jag har gått 597 steg på 6 minuter och det är ju knappast troligt..... Fattar inte hur jag ska få fart på den här skiten.... manualen var som å läsa rysska :-\

Ja vi får se hur dagen slutar... återkommer :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

du får ha mig på konferanssamtal så kan jag översätta :)

2010-05-26 @ 13:24:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0