Äntligen över

Förra veckan var en rejäl pärs för oss alla tror jag. 4 dagar i Örebro och sen Peter på kryssning efter det.
Det känns i kroppen kan jag säga. TRÖTT!!!
Nu är det väldigt skönt att veckan är över och vi är tillbaka i normal schargong.
Framöver här så väntar en hel del roliga grejjer på helgerna. Bla två bröllop och ett dop. Toastmaster och toastmadame ska vi vara på ett av dom. Ska bli superroligt :-) Busa får man ;-)

Jag har en massa bilder jag har tänkt lägga upp i några dagar nu. Men jag har inte haft någon ork att blogga faktiskt. Det har varit 100% fart hela dagarna och när kvällen kommer och barnen sover orkar man inget annat än vertikal läge i soffan själv. Får hoppas man piggar på sig lite nu under vecka. SKÖNT med en ledig dag på torsdag. JÄVLIGT ONÖDIGT!! med ett support pass till mig på fredag mellan 12-16.30. Jag vet hur jävla irriterad jag kommer vara på slutet av dagen! USCH!! Undrar om man någonsin kommer bli av med den där skiten.
ÄN idag blir jag så jäkla stressad och mår helt ärligt skitdåligt över dom där passen. Trots att det bara är en halv dag i veckan. Ja gillar´t INTE!

Iallafall tänkte jag försöka hinna (läs orka) lägga upp bilderna ikväll. Lite smaskigt från Anders svennis och lite sött på Theo :-)

Jobbet väntar!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

puss o kram gullplutt 11mån längtar ef dej

2010-05-11 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0