Uppe med tuppen

Gomorron gomorron. Eller ja... det är ju typ förmiddag för mig som varit vaken sen kl 5. Eller igentligen... om man ska vara helt krass så har jag varit vaken nästan hela natten. Som vanligt kanske man ska säga.
Theo har en extremt bökig period nu. Tänder på gång plus att han är förkyld och hostig.
Sover inte i sin säng mer än ett par timmar i början på kvällen. Sen ska han ligga mellan oss. Eller snarare PÅ mig är det bästa stället tycker han. Han klänger och kravlar och ska ligga uppepå en. Blir inte direkt så mycket sömn då.
Tog en titt i spegeln igår och konstaterade att jag såg 10 år äldre ut. Ska man få 20 nya rynkor varje jävla gång man får barn eller!!??

Var iallafall på dop igår. Lilla Vera Anny Linnéa var det som döptes :-) Mysigt och fint. Har aldrig sett en bebis sova sig igenom sitt eget dop men... det funkar ju det med :-P
Pajer och sallad till mat. Och sen var det jättegod tårta och kaffe efteråt :-)
Theo och Peter fick stanna hemma så åkte jag och Rasmus. Först på plats insåg jag vilket misstag det var att ta med Rasmus. Han höll på att krypa ur skinnet redan i kyrkan. *puh*
Och idag kommer mors och fars och hälsar på. Hoppas jag iallafall. Theo är ju snorig så vi får se hur dom känner.

Och MELLO hörrni!! Gött att Anna vann :-) Hon har bra utstrålning och låten är suverän.
Jag höll nästan på å skita på mig där ett tag när Salem al Fakir låg etta.
Hur pinsamt hade det inte varit å skicka iväg honom då! Sämsta låten i hela mello 2010!

Just nu: Extrem tystnad inifrån köket..... bus på g? Hmm....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hon har väl ingen utstrålning?! :O Det ser ut som att hon ska brista i gråt när som helst! Helt mysko i ansiktet!

2010-03-14 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0