Sjukling?

Nu har han det jättetufft med tänderna vår stackars lilla Theo. Han är lite blå där ena framtanden ska ut. Och han har sovit extra dåligt ett par nätter här. Så vi gav honom alvedon igår kväll för att linda lite för honom.
UNgefär 20 minuter senare gick vi upp för att byta blöja och jag tycker att han känns varm. Så jag tar febern på honom och upptäcker att han har 38 grader. :-O
Saken är den att han varit hostig och småsnorig ett par dagar oxå. Så vi vet ju inte om febern beror på tänderna eller förkylningen.
Men han verkar pigg i övrigt när han är vaken så vi drar en vild gissning på att det beror på tänderna.
Annars borde han vara mer hängig tycker jag.

Trist iallafall eftersom vi alla skulle på dop idag. Men nu blir det bara jag och Rasmus som går. Peter blir hemma med Theo.
Mamma och pappa ska ju igentligen komma och hälsa på imorgon oxå. Men nu får vi se hur det blir med det. Eftersom Theo har feber då. Vi får se hur han verkar under dagen så får vi avgöra efter det.



Åh du! Mongo brorsan från Norret! :-P Liiiiite seg du ä å svara på sms då. Tror jag sms:a och frågade vad brudparet önskade sig i bröllopspresent för ungefär 3-4 dagar sen. Och igår kväll runt 00 trillade de in ett fylle sms med ett svar! HAH!! Snabbve himself!
Iochförsig är inte mongobrorsan från Stockholm någe bättre. För han har inte svarat alls!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Mongobrorsan från Norret

Hmmm... Två mongobrorsor betyder detta att du då är en mongosyrra eller :)

Peter, vad har du givit dig in på?



//Go BRYNÄS

2010-03-13 @ 13:02:26
Postat av: Eken

Nej nej nej, det är ALLTID bröderna som är mongo. ALDRIG syrror ;-)

2010-03-13 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0