ojdå

Bloggandet ligger tydligen lite på is. Herregud så trötta vi varit härhemma. Därför har jag inte haft nån ork att knappt titta på datorn på kvällarna.
Hoppas på att det ska lätta upp lite snart och vi blir pigga igen. Theo är ju på bättringsvägen helt klart. Däremot har ju jag gått och blitt dunderförkyld nu. Och Peter kommer väl han med snart.... Han brukar inte klara sig.

Jaha vad har hänt då. Inte mycket.... Jobbat jobbat och jobbat har jag gjort. Hade träningsmatch mot Säter igår. Krossade skiten ur dom. Måste kännas lite snopet för dom med tanke på att dom ska kvala till div 1 snart. Good luck säger jag bara! :-P
Bror Anders ringde och frågade om vi ville vara toastmaster och toastmadame på deras bröllop. Vilket lät superkul. Självklart ska vi göra det :-)
Imorgon kommer Eje och Carina och hälsar på en sväng. Trevligt med lite besök :-) Theo blir nog superglad när farfar och bonusfarmor Carina kommer :-)
Söndag, inte lika rolig dag. Peter ska jobba hela dagen. Blääääää.
Men men, då får jag och Theo hitta på nått. Bara att hoppas man inte blivit sämre till dess så man har ork att göra något.

Nu äre Solsidan snart! Det kollar ni väl på hoppas jag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0