Känns lite tufft

Dagen har gått rätt fort idag. Möte på förmiddagen och sen supporten på em.
Handlat och sen hämtat Rasmus hos Tommie. Iväg hem, käka. Sen drog Rasmus över till Lukas tills det var dags att gå och lägga sig.
Theo har iallafall gjort STORA framsteg idag. Numera går han efter bordet och håller bara en hand på bordet och ser STOLT ut :-) Och idag tog han ett steg ut utan att hålla i sig och så stod han några sekunder innan han satte sig ner :-D Undrar om det kommer hända grejjer nu. 9 månader och 14 dagar gammal :-D
BVC dags var det idag oxå. Det är en liten kille vi har, men han följer ju sin kurva iallafall förutom en aningens dipp på vikten. Men stackarn har ju varit sjuk och levt på välling.
Vikt: 8980 gram
Längd: 75 cm

Imorgon kommer jag inte få träffa barnen alls förutom på morgonen. Jag ska nämligen jobba på röntgen ända fram till 22 på kvällen. Sen blir det jobb några timmar på lördagen oxå. Även om det är roligt känns det tufft att inte få träffa barnen. Speciellt Theo som är så liten.... och jag är ju inte alls van att vara ifrån honom.
Kommer kännas lite märkligt. Märker ju redan hur pappig han börjar bli. Och JAG vill ju vara den han vill ha mest!! *suck* mammahjärtat värker.

Hmm... verkar ta tid för Peter att lägga Theo ikväll. Undrar om det beror på att han lät honom sova till 16.45 idag :-\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0