Pappsen

Äntligen får pappsen komma hem från sjukhuset. Drygt en vecka har han legat där nu.
Men idag så! Dom gick ner med slang i magen på honom här på förmiddagen för att kolla eventuella blödningar.
Jag hoppas att dom inte hittade något dåligt... Jag får väl höra när dom kommer hem från sjukhuset.
Nästa vecka tar dom andra vägen för att kolla tarmarna.

Ja nu när han kommer hem så får jag lov å ställa mig och laga stekt strömming med mos åt honom. För det lovade jag igår :-P Ska jag bara få tag å lite stömming oxå... hmm... aja, det löser sig väl. Det är han helt värd efter över en vecka med sjukhusmat :-)

Just nu: Theo sover och jag bestämde mig för att inte sova, utan sätta mig och få en stund för mig själv. Skönt :-)



EDIT: Jahapp... där vaknade han då. 30 minuters sovning.... :-\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0