Inte så mycket...


Blir inte så mycket bloggande när det är sommar och tokfint väder. Vi är mest ute och när vi kommer in på kvällen vill man helst gå och dö i sängen :-P

Igår hade vi en superskön dag på rullsand hela familjen. Back to the beach var där och bla Asp, Anders och Sigrid tävlade. Var skitkul å se! Har inte fått kolla på beach sen förra sommaren så jag har verkligen längtat :-)
34 grader i solen var det när vi startade hemifrån. Men tack å lov blev det slöjmoln så det blev lite svalare. Annars hade man ju dött därute.
Anders och Asp kom till kvarsfinal men åkte ur där mot Woxlin/Östberg. Men då fick dom ju gå All in på kvällen istället så ;-)
´
När vi kom hem på kvällen så började det regna!! Och aldrig har man väl välkomnat regnet mer! Marken är ju alldeles gul härute. Första svala natten på 3 veckor tror jag. Herregud va skönt det va å sova. jag nästan småfrös lite :-P Idag är det molnigt och svalt ute. Underbart!
Jag är själv med kidsen idag för Peter ska rusta. Så vi får se om vi drar iväg till Rullsand igen kanske för att kolla på finalerna i Challenger och kolla Open tävlingarna.

Men först, frulle! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0