Gomorron 04:50


Man nästan trodde han kommit in i en ny fas när han började sova till 6 och ibland över kl 6. Men nu verkar det vara tillbaka igen :-\  Inte mycket å göra.

Känslan imorse när jag klev upp och såg dom 13 graderna som är ute. Daggen på alla saker som ligger därute. Jag fick en rejäl höstkänsla. *brrrr* Det känns INTE bra att känna att det är höst ute när det bara är den 28 juli.
Och jag hoppas verkligen inte att så är fallet. Sommaren kom sent i år och jag hoppas den kan hålla i sig iallafall augusti ut. Nu ångrar man ju faktiskt att man klagade lite på värmen som va.....

Idag är det iallafall Nickelodeondagen i Gävle. Svampbob fyrkan skall finnas på plats plus lite aktiviteter för barn.
Kl 17 ikväll är det sista sommarkväll och artister skulle uppträda. Bla Darin, Timoteij, Linda Bengtzing och Star pilots mfl. Rasmus var inte direkt sen att jubla när jag berättade vad vi hade tänkt för familjen ikväll :-) Ska bli mysigt :-)

Jahapp.... kl är 5:50. Bara å äta frulle då antar jag :-)

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Johan

SPONGE BOB SQUARE PANTS!!

2010-07-28 @ 06:14:45
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0