Sömnlös natt nr 3

Ännu en sömnlös natt. Vi trodde att han blitt lite bättre i snuvan i går kväll. Men så var icke fallet tydligen.
Fortfarande toksnorig. Sådär att han verkligen inte får någon luft när han har nappen i munnen. Han ligger och kippar efter andan. Vi har fått plåga den stackarn med att suga snor och ge honom näsdroppar iallafall två-tre ggr inatt. Har inte hundra koll, har nästan inte varit 100 vaken när vi gjort det.
Svårt å beskriva när man är såhär trött. Man är liksom nästan förlamad i kroppen, sprängade huvudvärk och hjärnan hänger liksom inte med.Imorse fick jag börja dagen med en treo. Kul!
Och sen lilla Theo då. Jag bara lider när jag hör honom ligga där och försöka få luft på nätterna. :-( Nu måste det väl ändå börja släppa snart tycker jag.
Vi ska börja köra med nässpreyen från 7 månader istället få se om den funkar bättre. För näsdropparna har inte gjort speciellt stor skillnad nu.
Det är iallafall verkligen imponerande hur pigg han är om dagarna ändå lillprinsen :-)
Just nu kryper han kvittrande omkring på golvet och leker med sina leksaker :-)
Mamma sitter och ser ut som ett rynkigt lik med en kaffekopp i handen. hehe

Det är lite roligt det där föresten hur man genast lägger på sig några år i ansiktet när man får barn. hehe
Men det är en anna historia. hehe. Gomorron föresten!

KAFFE TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0