Så gåre....

Så är man nyss hemkommen från träning. Oboy alltså... Jag känner mig som en piggare 90 åring. Herregud!
Vad är det för fel på min kropp! Ska verkligen en graviditet pajja en såhär mycket.  Det känns verkligen som att varenda muskel i kroppen bara förtvinat. Och då tränade jag volleyboll ända in i V 30. Och sen promenerade jag nästan varje dag. vad ska man göra för att få behålla dom ynka musklerna man har igentligen!

Aja, man får väl skylla sig lite själv. Här kommer man, 32 år gammal. Fick barn för 7 månader sen. Och så tror man att man är nån elitspelare som aldrig varit borta. Nästan så man skulle behöva sparka sig själv i arslet så man blir påmind om att så icke är fallet. Nä, nu blir det till att börja försöka träna upp kroppen igen så man iallafall orkar ta sig upp från toan utan att åma sig. hehe


Tog lite bilder idag på lilla Theo. Eller liten och liten.... hehe


Är han brunögd eller är han brunögd :-P






Kommentarer
Postat av: maria

hmm, snart 33!!

2010-01-13 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0