Helt slut

Efter en HEL jäkla dag med gnäll och klängande så är jag helt totalt slut känner jag. Nu får den där förbaskade tanden bryta fram snart!
Jag har verkligen inte kunnat sätta ner Theo 5 sekunder på golvet själv utan att han skrikit och jagat mig. Inte 5 minuter har jag haft för mig själv idag. Inte har jag fått äta heller för den lilla parveln.
Och vet ni vad det roliga är! Nu när Peter är hemma. VEM kvittrar och ler som en liten sångfågel!? Jo Theo såklart!

Och vem häver ur sig: Näe, min gosse gnäller inte!

Näe... eller hur!

Kommentarer
Postat av: Dryga lillebror

Jag tror inte heller att Theo gnäller! Snarare du. . . . . ;)

2010-01-19 @ 19:30:59
Postat av: Kerstin

Dom har uppenbarligen snackat ihop sig, dom två.

2010-01-19 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0