En fruktansvärt hektisk helg

Det bidde nog aningens för mycket denna helg känner jag. Eller... jag tror även Peter och Theo känner det faktiskt.
Fredag: Packa hela dagen för att dra iväg vid 13.30 till Ljusdal. 2½ timmas bilresa. Sen sitta på bilfirman i över 1 timma för att det strulade med deras dator.
När vi äntligen fick loss vår nya bil så drog vi vidare till farmor Marita. Där möttes vi av peters syster med familj. Då var kl nästan 18 på kvällen. Theo var tokhungrig! han åt en hel portion gröt och efteråt en massa makaroner :-) Även vi fick supergod middag :-)
Theo somnade runt 20 och vi lade oss vid 23. En bra natt fick vi iallafall för Theo sov jättebra :-)

Lördag: Upp å hoppa 6.30. jag fick dra mig 1 timma längre :-) Frukost och packa allting igen.Peter och Theo tog nya bilen och drog iväg upp till Hudik för att hälsa på Eje och Carina. Jag tog gamla volvon och startade färden hemåt Gävle igen. 2½ timmas bilresa.... usch...
Åkte direkt till hallen för att spela mat kl 13. Ryggen ville inte att jag skulle hoppa och anfalla.... Bläää för den matchen. Nu glömmer vi den!! ERAAAASE!!! Sådärja.
Efter matchen möttes vi alla hemma igen. Duschade och gjorde oss klara för att åka på middag hos Petra och Patrik och deras lilla dotter Vera. Jättegod mat och mysigt sällskap :-) Tack så mycket för en mysig kväll! :-)
Kvällen blev lite kort dock, för kl 21.30 orkade inte Theo längre och vi beslöt oss för att åka hem. Även vi var trötta. Kl 22.30 låg vi i sängen och snarkade faktiskt. :-)

Söndag: Morgon kl 6. Peter gick upp med Theo äve denna morgon. Jag var som förlamad när jag vaknade, så trött var jag. Fruktanvärt jäkla ont i ryggen. Tyvärr är vi ju två med ryggont... underlättar inte direkt.
Kl 10.30 bar det iallafall iväg till badhuset. Rasmus barnkalas stod på schemat. Peter och Theo åkte hemåt igen vid 12.30 för då orkade inte Theo längre. Jag däremot blev kvar till kalasets slut kl 15. Herregud va trött man blir av att stå i ett badhus!!! *gäsp*
TACK Å LOV är det inget mer idag planerat. Nu vill jag bara ha en lugn och skönt kväll.

Har precis ätit en god sallad. Nu blir det popcorn och ren kvällsmys bara :-)


Kommentarer
Postat av: Lindah

Du har fått en award i min blogg :-)

2010-01-24 @ 18:33:41
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0