Award!

Jag har fått en Award!! Värstaste grejjen :-) Jätteglad är jag. Tack Lindah!


1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.



Hmm.... 7 intressanta saker om mig själv... Ehm... vet inte om det finns så värst intressanta saker om mig faktiskt. Kan försöka med nått ni inte vet iallafall.. kanske.

1. När jag var liten älskade jag att sjunga. Jag ville bli sångerska mest av allt i hela världen :-P
2. Det är faktiskt ganska skoj å sjunga fortfarande. Fast nu sjunger jag hellre än bra. Och helst för mig själv!
3. Jag dricker nästintill ALDRIG läsk lr saft. Bara vatten.
4. Jag har ett födelsemärke ovanför höger öra.
5. Jag tycker fotboll är den absolut tråkigaste sporten man kan titta på. Live OCH på tv.
6. Mina favoritsmaker på glass (kan inte bara välja en) är cacao och melon.
7. Jag är total kaffetorsk!

Intressant va!! hehe Dom som jag kommer ge awarden vidare till är:

Kärstin
Johan
Mia
Petra
Jenny
Evelina
Taro

Kommentarer
Postat av: mia

haha nej iaf inte vad jag minns, när jag var liten och gick på dagis så fick jag och en annan tjej alltid dela på äggen så hon åt vitan och jag åt gulan :P

2010-01-25 @ 09:26:59
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: Kärran

Som hälsopedagog måste jag berömma dig för vattendrickandet. Läsk och saft är ena rejäla hälsotjuvar! För att inte tala om tandhälsan. Keep up the good work.

2010-01-25 @ 22:35:00
Postat av: Johan

Vad ska jag som göra? :P

2010-01-26 @ 21:51:10
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0