Värsta dagen

Termometern stod på 22.5 grader imorse när Peter steg upp. Den visar ungefär 2 grader för lite..... Mmm va härligt tänkte jag. Ahapp... blir alltså en innedag idag *suck*
Men, så lite senare på fm kom solen fram! Himlen var klarblå och det blev lite varmare, närmar bestämt en -16-17 grader. Japp! Det blir en skön promenad :-)
Packade på Theo och mig själv kläder. Och när jag kom fram till skorna så hittade jag dom inte.... Jag stod där och stirrade som ett fån. Var fasen är skorna!!??
Men skiiiiit oxå!! Dom är kvar hos Lisa inne i stan!! Och jag har såklart inte ens en tillstymmelse till någolunda varma skor förutom dom som var kvar inne hos Lisa. Och i -17 grader går man inte gärna ut i tennisskor...
Så vi blev alltså kvar inne idag. Jag får bara hoppas att det blir en lika fin dag någe mer i veckan.
Min sista vecka med Theo :-(

Jag måste iallafall berätta att han har blivit jätteduktig att gå när man håller honom i händerna. Jag tror han skulle klara att ta några steg själv om han bara vågade :-) Men han tar det i sin takt :-)

Just nu: Theo står och hamrar babyvakten i bordet allt vad han har.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0