Skämtaru!?



Melodifestivalen 2010 deltävling 1 i Örnsköldsvik. SKÄMTAR DU!!??

Herregud! Vad är det för låtar! Okej, Linda Pitcher, helt klart den bästa låten ikväll iallafall. Men känns lite som en Shakira wannabe.

Låt nr 2, Jenny Silver. Ursäkta men VAD GÖR HON!! Och vad har hon på sig?!

Och (ber om ursäkt nu för i detta band finns min barndomskompis make) bidrag Pain of Salvation.
VAD GÖR DOM!? Sångaren står och sjunger och resten bara står där... och gör ingenting. Öhm.... Jag kanske inte förstår mig på deras musik men.. Det ser lite weird ut faktiskt.

Och vem sjutton är Salem al fakir!?

Aja.... what ev´a

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad du än säger så måste du medge att du efter detta inlägg gett bitterhet en ny betydelse?! jag menar vem orkar ens bry sig om melodifestivalen, jag kan exempelvis inte en beskriva hur lite jag bryr mig!! HAHAHHAHAHAHA ;)

2010-02-06 @ 22:00:42
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Eken

Ja om man inte vill bli totalt socialt handikappad framöver här så MÅSTE man ju se skiten!

Och JA, igår va jag bitter!! heeeeh heeeeh

2010-02-07 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0