ojdå

Såg att jag totalt glömt bort att blogga idag. Dagen har bara runnit iväg faktiskt. Och jag kan inte minnas att vi gjort något speciellt....
Theo vaknade som alla andra mornar 5:20 ungefär och va pigg som en mört såklart!
Han kollade på drömmarnas värld, max å ruby och sen samsam. Efter det slocknade han igen. Sov till 9 ungefär.
åt och lekte ett tag.
Sen tog vi en promenad i det underbara soliga vädret. Inte ofta solen skiner nuförtiden inte. Så då lär man passa på.
På em slocknade vi båda två och sov 1½ timma ungefär. Skönt :-)
När vi kom ner hade Peter börjat med maten.
Fick besök av Peters kompis Robin som hade med sig en mjukiskanin åt Theo.
Sen kom Rasmus. Och så var dagen slut liksom :-P

Iallafall så har jag inte lyckats filma någe mer gå med lära gå vagn för lillprutten har totalvägrat att gå med den idag. Får se om jag lyckas fånga det nån dag här :-)

Nä, trött är jag. Hur fasen jag kan vara det med tanke på hur mycket jag sovit idag. För mycket kanske.
Nu blire iallfall Te, banan och liggläge i soffan :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0