Lite tid över

Nu har jag lite tid över att blogga.

Så, match idag mot Härnösand. Serieledarna. Dom var tvugna att vinna mot oss för att säkra segern i serien.
Meeeeen, tyvärr så gick det inte så värst bra för dom. Vi vann med helt klara 3-0 i set. Tror siffrorna såg ut ungefär 25-15, 25-22 och 25-17. Nånting sånt :-)
Jag överdriver verkligen inte om jag säger att dom hade inte en suck! Samarbetet i Ik sätra var totalt i fas.
Laget ville verkligen vinna och ALLA var på top idag :-) Underbart att se hur vi kan spela tjejer. :-)

Det är så sjukt kul med en sån här seger där alla har gett sitt allt. Så ikväll blir det segerfest och det ska skålas i skumpa. So what att vi inte vinner serien. Vi vann över serieledarna och vi har spelat skitbra. Det räcker för oss :-)

Nu blir det middag och mys med familjen innan jag drar iväg på segerpartaj!!!

SKÅL!!!

Kommentarer
Postat av: Dryga lillebror

Gör mig stolt och bli en riktig fyllkaja! hahaha ;)

2010-02-20 @ 18:52:08
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0