Lite sent bloggande

Ännu en sån där dag som bara försvunnit. Typiskt när det är sista veckan med Theo.
Musiklek på stan och därefter lunch och fika hemma hos Karro. Superdupermysigt och trevligt :-)

MEN! Imorgon och på fredag blir det nog faktiskt två sköna hemmadagar för mig och Theo. Jag ska passa på att riktigt rå om och mysa pysa, snosa och kramas med Theo så mycket jag bara kan. Vet inte hur många ggr jag viskat i hans öra "Hur ska jag klara mig utan dig på dagarna". Men det får gå helt enkelt. Sommaren får bli våran :-) Hoppas att tiden dit går snabbt. Det händer ju lite. Födelsedagsfester, barnafödande, Big comedy och bröllop. :-)

Apropå bröllop! Har lite småiga planer på att hålla tal på brödernas bröllop. Nån som är duktig på sånt? Hur fasen börjar man??

Nu blir det sängen, för härhemma äre gomorron 4.30 nuförtiden.....

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0