Less

Imorse var det godmorgon vid 4 taget igen. Han fick välling men somnade liksom aldrig om på riktigt igen.
Nu börjar jag bli riktigt jävla less på den här förkylningen. Hur fasen kan man vara tok tok tokförkyld i en hel vecka!!!  Det borde ju börja ge med sig snart tycker jag! Stackarn kan ju knappt andas. Och det är rent ut sagt förjävligt att behöva plåga honom med den där jäkla snorsugen och nässprey flera ggr om dagen :-(
Kan bara tänka mig hur öm i näsan han är :-(

Nån som har nån magiskt kur man kan ta till för att han ska bli bättre?! Säg till isåfall!

Nu ska vi klä på oss och åka med Rasmus till skolan. Sen hoppas jag innerligt att både jag och Theo får sova en stund.
Vi får väl se.....

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ja det är drygt att ha moron innan kl 6. Det har vi haft i mer eller mindre 2 år nu.



Nässug har jag aldrig använt på barnen då jag tycker den bara var helt hemsk. Nässpray tyckte jag var super svårt att få till riktigt utan att råhålla fast barnen. Här kör vi med näsdroppar. De i sådanna engångsgrejjer som man bara trycker in i näsan och klämmer ihop. Har fungerat fint för oss

2010-02-01 @ 08:04:38
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Lindah

Bilstolen är en Britax Hiway.

Hoppas Theo blir frisk snart

2010-02-01 @ 09:06:43
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Anonym

Prova med saltlösning. Koka upp en dl vatten med ett kryddmått salt. Använd en spruta för att få in det i näsan. (När det har svalnat):)

2010-02-01 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0