Jag bjussar på den här

Har helt glömt att berätta gårdagens nattbravader, från min sida denna gång. Det brukar ju oftast vara Peter som härjar men den här gången var det jag.

Enligt Peter hade jag krälat över till hans sida och verkligen knuffat på honom för att få honom att vakna. Sen hade jag väst i örat på honom "Vi måste prova bröllopsklänningen!"
Yrvaken Peter hade svarat "Va?! Välling?"
Och jag hade återigen väst i hans öra "NEJ! Bröllopsklänningen!!"
Och då liksom började jag småvakna lite så jag minns att han sa till mig att det här skulle jag minsann få äta upp och höra ett bra tag framöver. Att jag väcker honom mitt i natten för att prata om en klänning!

Ja men älskade Peter, du måste ju ha vetat om vilken cirkus du gav dig in i när du friade! ;-)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha vad skön du är!! Ja jag förstår att det är en hel del tankar virvlande i huvudet nu.. Men jag lovar att du har tid på dig att prova en klänning på dagtid! :) Helst får du vänta till nån gång jag är hemma :P Kram

2010-02-25 @ 13:28:50
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0