Gnäll Sven

Japp! Igår var det jordens gosdag heeela dagen lång. Vi blev nästan fundersamma jag och Peter. Det gosades, pussades och var toktrevligt hela dagen.
Idag har det varit totalt tvärtom. Hela dagen lång har det gnällts och vägrats att äta.
Men jag vet vad felet är. Tand nr 3 har ju kommit fram. Och nu är även tand nr 4 på gång. Theos högra hörntand uppe. Och det är som ett litet rött märke på tandköttet, så jag vet inte om det blitt nån liten ficka i tandköttet där som gör jätteont på honom. Stackars älsklingen. Idag har han iallafall levt på välling och mellis.

Solen har ju varit framme hela dagen och himlen har varit klarblå. Så jag tänkte ju att vi skulle ta en skön promenad. Det tyckte inte Theo. Så vi tog och var ute en stund på gården istället. Det gick bra, en stund....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0