En skön dag

En superskön söndag har det varit. Visst, vi hade kunnat legat i soffan och softat och varit trötta hela dagen om vi velat.
Men istället tog vi och packade oss iväg till Eskön och hälsade på David och Michelle. När jag var där senast var huset nyköpt och allt inuti var totalt rivet. Såg förjävligt ut rent ut sagt. Och man funderade ju kanske lite vad dom hade gett sig in i.
Men nu hade det hänt grejjer sedu. Nytt badrum med bubbelbadkar och en sketsnyggt kök med mitt drömkakel :-p Osså värsta espressomaskinen inmonterad i väggen. :-P
Där satt vi och fikade medan Theo lekte med deras lilla handväskhund. Ja, ni vet sån där liten en som man kan bära i ena handen om man vill. Hjälper Theo upp på fötter som han vill ibland. Och vad gör ungen!! Han står!! Själv!! SKitlänge! Ungefär som att han aldrig gjort annat. Och när han känner att balansen börjar tryta så böjer han på bena lite bara och får balans igen. Jag kunde till och med sätta ner honom på fötterna efter jag burit honom en stund och han stod, länge! Och stolt var han :-) Visst, han har försökt att stå för några dagar sedan och då kunde han stå ett par sekunder. Men nu var det länge och på ett helt annat sätt. Han verkligen parerade själv och höll balansen. Plus att hans fötter börjar hänga med nu. Så nu har han börjat gå lite efter möblerna oxå :-)
Lilla pruttungen kommer väl gå snart han! :-P

Nu äre spännande iallafall! Å ja gillar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0