Tidig morgon med dålig start....

kl 3:50 vaknar Agnes för att äta. Äter på en 15 minuter och somnar sedan om igen. Men, precis då vaknar Theo och kommer över till vår säng. Han ligger och bökar, härjar och stökar 1 timma ungefär. När han äntligen börjar stilla sig vaknar Agnes igen. Blöjbyte och sen matning igen. Men sen somnar hon inte om ordentligt igen.
Hon ligger och låter bokstavligt talat som en gris! grymtar och har sig hela jäkla tiden. Det är totalt omöjligt att somna. Kl 6.30 vaknar Theo igen. Och då ger jag upp. Ingen idé att ens försöka.
Huvudet dunkar och kroppen känns som deg. Vad kan mer hända den här dagen.........

Kommer ner med Agnes och Theo. Theo får välling medan jag ger Agnes mat. Blöjbyte på Agnes. Och sedan ett på Theo eftersom han bajsat. Konstaterar att konsistensen på hans bajs är bättre och tror han börjar bli lite stabilare i magen igen.
Sätter mig och ammar Agnes en stund till. Och under tiden jag gör det kommer Theo fram till mig med en bekymrad blick och visar sina händer. Han är alldeles kladdig och det luktar BAJS!!! Och innan jag hinner blinka så har han stoppat in en hand i munnen. *kräkreflex hos mamma*
Lägger ifrån mig Agnes och får kasta in Theo i duschen. Blöjan totalt svämmade över med diarré. Och det gjorde golvet med. Ääääääk!!! Å jag som mår småilla fortfarande..... urk...

Nu har även Rasmus vaknat och kommit ner så nu är det high chaparall härnere. Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.... *gääääsp*


//lätt illamående.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0