Nuså

Tror jag vi är på bena rätt okej igen. Förutom att Theo håller på att bränna ut oss som vanligt då, men det är ju vardag :-P

Dom här två dagarna har bara runnit iväg på att försöka orka ta hand om barnen. Samt vila när vi fått möjlighet.
Efter kräkan jag la så har magen inte varit helt okej. Jag har knappt kunnat äta på ett par dagar. Men idag har jag tvingat mig själv att äta trots att jag igentligen inte alls velat ha. Mest för att komma ifas igen och få tillbaka orken. Jag pallar bara inte vardagen annars, så är det bara. Så nu känner jag mig faktiskt piggare på en gång pga att jag ätit :-)

Min älskade älskade kärlek har varit underbar dom här dagarna. Han har tagit hand om allt, trots att han själv varit hängig.

Just nu sitter Peter och pillar på sin Iphone (som vanligt...)
Rasmus kollar på Barda
Theo sover för natten
Och Agnes har ÄNTLIGEN somnat efter att ha varit vaken hela dagen, känns det som iallafall....
Själv har jag fått sätta mig vid datorn för första gången på hela dagen. :-)

Skickar in lite pics på en sovande Agnes. Med sin väldigt speciella sovstil ;-)





Kommentarer
Postat av: Petra

Haha vilken snygging :) Undra varfor hon gor sadar... Skickar lite krafter till er alla fran mig. (Har namligen lite overskott... det hade du val aldrig kunnat tro!? ;) )

2010-12-04 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0