Lite om mig

Namn: Inga Maria Kristin Ekdahl
Födelsedag: 4:e augusti
Hemstad: Gävle
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brun
Längd: 176 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 39-40
Är dina föräldrar skilda: Nopp! Det ni!! 
Rädslor: Min största rädsla är att någon av mina nära och kära ska gå bort. 
Mest använda namn på msn: Det är nog Petra, Lisa, Peter och Maria

FAVORIT
Färg: Svart, och blått
Mat: Kinamat är ju så jävulskt gott!!
Sport: Volleyboll och beachvolleyboll
Glass: Just för tillfället GB:s vanilj med krossad choklad. Men melonglass är en favvo oxå.
Godis: Blir nog chokladdragerade nötter. MUMS.
Affär: hm.... Din Sko och Vero moda
Nummer: 11, 12 och 21. Mina barns födelsedagar
Tuggummi: EXTRA Sweet mint
Helgdag: Mysigaste helgdagen är ju faktiskt helt klart julafton
Årstid: Sommar
Radiostation: The voice eller Nrj
Kroppsdel på motsatta könet: Ögon och händer

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: tror faktiskt ingen av mina vänner är direkt lik mig. Vi är rätt olika men kompletterar varandra bra.
Vem får dig mest att skratta: Peter får mig alltid att skratta med sitt bus. Varje dag. :-D
Vem har du känt längst: Av dom jag umgås med idag är det Petra B, Maria O, Joey och Karro
Vem är blygast: Ingen som är direkt blyg tycker jag.
När grät du senast: När pappa låg inne på sjukhuset senast
Bästa känslan: När jag ser mina barn le mot mig. Den värmen kan inget slå.
Värsta känslan: Stress och panik
Vart vill du bo i framtiden: Precis där jag bor just nu. I vårt fina hus i ytterharnäs.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Ja när jag var superduper liten och trotsig.
Tänkt på självmord: nä
Sovit utomhus: Räknas i tält?
Spytt i skolan: Minns inte men det har jag säkert gjort
Velat bli modell: vicken tjej har inte velat det liksom. ;-P
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja massvis! hihi
Sett en död människa: Ja
Ätit sushi: ÄÄÄKK!! Nä
Varit på scen: Jepp
Retats: ja tyvärr

DU
Svär: Ja. fast inte på långa vägar så mycket som förr
Sjunger bra: Nä knappast. fast det låter ju jäklit bra på fyllen ;-)
Duschar dagligen: Japp. Minst 1 gång om dagen
Vill gå på högskola/universitet: Nä fy fasen för å plugga 
Vill gifta dig: JAAAAAAAA
Kommer överens med dina föräldrar: Ja superbra.
Gillar åska: Det är lite mysfaktor över det faktiskt :-D
Spelar något instrument: Inte nu längre men jag har spelat piano och tvärflöjt. Hellre än bra dock....
Äger en ipod: Nja.. ägare å ägare.. Landstinget äger den. Men jag har den!! hehehehe
Sover med gosedjur: nopp

ANTINGEN ELLER
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mc Donalds
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Båda
Kakor/paj: Kakor
Blind/döv: får man säga inget?

KAN DU
Gå ner i spagat: ehm... nähäääddu
Skriva med båda händerna: yes. Jag är sjukt bra på det oxå
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: jamen hallå?!
Ha dina ögon i kors: nja...blir mer sådär halvbra...
Nudda näsan med tungan: Nähää. Då lär man ha en rejäl tunga. Eller en skaplig hängnäsa....
Dansa: Love it!! Fast jag är inte bra påre.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Näää *surar*

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Theo
Du pratade i telefon med: Mamma
Du msnade med: de va nooog.. Petra
Du kramade: Theo
Du skällde på: Oj... det minns jag inte. Det va toklänge sedan jag skällde på nån.
Du sportade med: Ik sätra gänget :-D

SENAST DU
Skrattade: Typ nyss
Grät: Ett par veckor sedan
Filmen du såg: Knight and day
Tuggade tuggummi: Evigheter sen...
Drog ett skämt: Minns jag fasen inte....
Sjöng en sång: Idag för mina barn

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: Två
Dricker du mjölk: yepp, i kaffet
Person du hatar mest: Jag hatar ingen. Tycker illa om kanske, men hatar gör jag inte.
Vad borde man uppfinna: Ett PIGG piller tack!
Är du ett hälsofreak: Nä det kan man verkligen inte säga.
Vilket är det värsta vädret: Snöstorm och kallt som fan.
Lekte du med barbie som liten: jajjemen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0