Fi fan!

Illamåendet  började redan igår mitt på dagen. Mådde smått illa hela jäkla dagen. Och inatt kom det, spyan :-(
Fy faaaan! Sen har jag legat i sängen fram till nyss. Det är ingen höjdare å må illa och amma däremellan kan jag säga. Man vill ju helst inte röra sig alls när man mår illa.
Ingen mer kräka sedan inatt tack å lov. Men däremot 38 graders feber... Jäkla mysko.
Och idag som Theo ska på öronkliniken! Som vi har väntat på den tiden. Det blir Peter som får åka med honom själv....

Happ... kul dag.. :-( Hoppas jag inte kräks någe mer bara.....

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Usch å fy! Krya på dig!!

2010-12-01 @ 11:50:19
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0