Familjen Frisk (läs sjuk)

Det är en evig loop det här. Är det inte den ena så är det den andra som är sjuk.
Och just nu är vi tre i familjen 5 som är sjuka. Peter har ÄNTLIGEn blitt piggare efter över 2 månaders förkylning och hosta. Så nu hoppas jag väl att han ska klara sig från den här omgången.
Imorse vaknade jag med en jävulsk halsont och huvudvärk. Agnes är förkyld och Theo är tokförkyld och hostar jättemycket. Han försöker sova lite middag nu men hostar konstant stackarn.... förmodligen smittad av Rasmus.
Lite orosmoment.... Han fick ju en spruta igår. Och man ska helst inte ha några infektioner i kroppen när man får den. Men hur sjutton ska man kunna veta att han skulle bli såhär dagen efter?!
Får se hur det påverkar...

Skönt att det är fredag. Känner mig trött och orkeslös idag och inte pigg alls.
Hade ju planer på att träna volleyboll ikväll. Men det ser ju ut å skita sig rejält kan man ju säga... *suck* Det får vänta helt enkelt.
Nu ska jag passa på att bädda ner mig i soffan när båda kidsen sover en stund. Mammor behöver oxå vila :-D

//less på sjuka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0