Dagen har gått i ett

Den här dagen har verkligen rullat på utan att jag hunnit med. Agnes är mer och mer vaken och sover inte mycket alls på dagarna. Det innebär att jag inte har speciellt mycket tid för mig själv. Äta eller kolla på datorn.
Så fort hon sover en 15 minuter får jag kasta mig på toa, duscha, äta eller blogga eller vad det nu är jag vill göra. Men jag lider faktiskt inte. Det är jättemysigt att hon är vaken mer. Hon pratar och skrattar jättemycket nu. Vill hela tiden se vart jag är och man får inte lämna henne ensam. för då kommer nå sånt där missnöjes gnäll.
Dom dagar Theo är hemma oxå så varvas hela dagarna mellan dom två. Dom ska ju ha uppmärksamhet båda två så det är hela tiden någon i min famn. Men jag har bestämt mig för att verkligen mysa nu. Det är ju sista gången jag är mammaledig. Så nu ska jag verkligen försöka vara med mina barn. Och inte bara leta egentid om dagarna. :-)

Nu väntar en mysig vecka framöver. Det är jul och Peter ska vara hemma hela julveckan fram till nyår. MYYYS!!!
Hela familjen ska bara ha det bra.

Nä nu ska jag smocka i mig en skumraket och hälla i mig ett par koppar kaffe :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0