♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Åhh vicka jobbiga utmaningar.. Man måste ju verkligen sätta sig ner och fundera.

Jag har nog inget favoritminne direkt. Jag har många fina minnen som kommer och går då och då.
Ni vet, när det bara ploppar upp i huvudet och så sitter man och ler för sig själv sådär fånigt. :-)

Men förutom minnena från när jag fick reda på att jag var gravid med mina barn. Så finns det ett minne som jag nog aldrig kommer glömma. Och det är den allra första gången jag och Peter träffades. Och det var iallafall några månader innan vi blev ett par.
Det var väl kanske igentligen inte något märkvärdigt sätt vi träffades på. Men det var väl hela grejjen. Omständigheter i hans liv och i mitt liv. Och hur det blev tillslut. Det hade nog varken jag eller han ens en tanke på den gången. :-)
Tänker ofta tillbaka på den stunden och blir liksom pirrig i hela kroppen :-)
Jag ska försöka skriva ihop hela den storyn nån gång. När jag får tid :-)


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Åh tack =) Dina kottar är jätte fina också :)

2010-12-20 @ 17:42:31
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0