♥ Dag 16 – Min första kyss

Jahapp nu ska vi se här.... Det var SJUKT länge sen de....

Åldern är jag osäker på. Men jag tror jag var runt... kanske 12-13 år nånting. Och kyss är väl kanske att ta i oxå. Det var nog mer en puss.
Och det var en kompis storebror det hände med. Han var jättesnäll och vi var "tillsammans". Typ...
Han va ett par år äldre än mig. Vi var jätteblyga båda två och det sådär sött hålla handen och kramas förhållande :-) Men så blev det en liten puss då. Och jag minns att det hände på en marknad i Hallstahammar mitt i sommaren. Vi var ett gäng som var ute och kikade. Och så tog han med mig lite åtsidan. Och pussade mig :-)
Minns att det var en STOR händelse. Men jag tror inte jag tyckte det va så mysigt om jag minns rätt. Blev inge mer pussande efter det. Åtminstonne inte med den killen. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0