♥ Dag 15 – Mina drömmar

Jag har många drömmar.

Jag drömmer om att vinna MASSOR av pengar så jag kan ge en del till alla i familjen. Och att vi slipper oroa oss över ekonomin någonsin igen. Det lär ju hända...... NOT!

Jag drömmer om att alla nära och kära får vara friska och må bra.

Jag drömmer om att lyckas gå ner i vikt och få bli smal igen.

Jag drömmer om att kunna börja träna igen och bli vältränad så att kroppen får må bra.

Jag drömmer om att mina barn ska få en trygg och fin framtid. Full av kärlek och lycka.

Jag drömmer om att få gifta mig med min själsfrände, Peter :-)

Jag drömmer om att världen en dag ska bli en bättre plats........


Drömmar finns det gott om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0