Älskade volleyboll!!

Idag hade IK Sätra julavslutning med volleybollen. Samt att vi skulle fira av vår eldsjäl i klubben Conny för att han varit med i 25 år :-) Så alla som någonsin spelat i IK sätra var välkomna att delta. Vi blev nog en ca 30 st som kom och spelade. FRUKTANSVÄRT roliga två timmar. Jag hade verkligen glömt hur mycket jag älskar den här sporten. Den finns i mitt blod och jag tror aldrig någosin jag kommer kunna släppa den helt.
Den har ju varit mitt liv sedan jag var 10 år oxå så det är väl inte så konstigt kanske.

Det va så roligt att få träffa alla gamla ansikten som man inte sett på flera år en del av dom. Spela, skratta och ha umgås :-) Det här behövde jag verkligen :-D Att få komma ifrån huset och ha lite egentid.
Inte för att jag känner att jag måste få göra något roligt. Och inte för att jag inte tycker om att vara med mina barn. Men när man har barn runt sig, tätt intill sig och PÅ sig dygnet runt dagarna i ända. Aldrig få äta, kissa eller sitta ifred.  Ja, då kan det vara skönt att få komma iväg 2 timmar och bara få vara sig själv :-) Och jag måste nog säga att jag faktiskt förtjänade det.

Jag är så GLAD! :-D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0