Värsta natten på länge....


Ibland är dom billiga! Ehm... får man säga så? Ni som har barn och har upplevt dessa pestnätter känner igen känslan. Börjar böka, gnälla och härja runt i sängen vid 1. Mamma är trött och ger upp på en gång och han får komma över. Han fortsätter böka, gnälla och snurra mellan mamma och pappa fram till 2.30. Somnar äntligen en stund. Men vaknar igen vid 4.30. Pappa går ner och hämtar välling och han somnar om igen runt 5. För att sedan vakna igen 6.50.
Tilläggas ska att pappa och barn försöker smälta ut mamma ur rummet genom att ha stända fönster i hela huset mitt i sommaren. Mamma som är gravid och sover dåligt ändå! Har knappt sovit något på hella natten.
Underbart va!!!
Men så kommer då dom där goa, mysiga, varma och underbara armarna runt halsen på en. Dom där extra blöta och kladdiga pussarna. Ja, vem glömmer inte allt det där jobbiga och smälter som smör i solsken då :-D
Nu sitter jag härnere och bloggar medan Theo ligger bredvid mig i soffan och tittar på bolibompa och har sitt morgonmys :-)
Jo det är sant! Han har blitt så stor nu så han har morgonmys en stund när han vaknat. Han ligger iallafall en 30 minuter i soffan och kikar på bollis och myser med mig eller Peter. Underbart! :-D Peter ligger uppe och får en stunds sovmorgon.

Om ett par timmar bär det av med packning och allt mot Hudiksvall. Lilla Maximiliam ska döpas idag :-D
Ska bli mysigt att få träffa honom igen. Han har blivit så stor och tiden går så fort! Ska bli kul att se hur Theo reagerar oxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0