Varmare

När jag åkte hemifrån imorse var det mörkt mörkt och regnade någe fruktansvärt. Det var rätt så mysigt måste jag säga ändå :-) Inte lika mysigt vare väl när jag skulle ut med all packning och Theo till bilen. Det bidde några vändor och lite blöt bidde man välle. Åka Hedesundas tokspåriga väg i tokregn va oxå mindre mysigt.
Och sen vägarbetet där som ALDRIG blir klart!! Vad pysslar gubbarna med där igentligen. Sitter dom och fikar hela jäkla dagarna lr!? Nä, det blir valbo vägen hem sen.

Här i Kolbäck är det iallafall inge regnt, än så länge. Och bra mycket varmare är det oxå. Och fuktigare med.
Å jag som bara tog med mig ett par shorts till Theo. hmm.....

Idag blire bara lugn och ro. Lek ute på gården och inne. Men imorrn, då blire nog Busborgen i Västerås. Tror Theo skulle gilla det :-)

Nu blire en liten promenad med vagnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0