TACK! :-D

Oron har börjat smyga sig på.... Oron över vart vi ska göra av barnen när det är dags för förlossning. Eftersom vi inte har nån släkt eller familj överhuvudtaget här i krokarna så.... ja vad gör man.
Grannarna var tanken att fråga, men nu har vi fått veta att dom kommer troligen befinna sig i Indien då.
Rasmus pappa kommer att befinna sig i Polen fick vi veta igår. Mormor och morfar ställer naturligtvis upp men bor juh 2½ timma bort. Förhoppningsvis händer det inte, men tänk OM det går sådär tokfort den här gången.... tänk om.....    PANIIIIIK!!!!

Så jag säger bara, tack å LOV för älskade älskade vänner som erbjuder sig att ställa upp om inte mormor och morfar hinner fram i tid. Trots att dom själva har barn, jobb och hela faderullan. Du är GULD värd det ska du veta! :-)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ni kan även ringa efter mig! Jag har erfarenhet av syskonpassning när det vankas bebisankomst.

2010-08-26 @ 13:00:12
Postat av: Eje & Carina

För oss tar det 1tim och 15 min att komma om det behövs. Kram Eje & Carina

2010-08-26 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0