Såld!

ÄNTLIGEN har vi sålt volvon! Hur jäkla skönt som helst känns det att ha den där skrothögen borta från tomten.
Den har bara stått där och skräpat hela sommaren. Såklart, lite sorgligt är det ju. Den har ju hängt med ett tag. Och den har varit trogen och gått i vått och torrt. Men nu, är den såld som sagt. 2000 kr fick vi för en icke fungerande volvo. Godkänt skulle jag säga :-) Och vi är glada bara över att få bli av med skiten faktiskt.

Jahapp, dagen då. Inget speciellt. Mys ute på gården på förmiddagen och efter lunch. Förmodligen kanske årets sista varma dag. Så det gäller att passa på. På eftermiddagen drog vi iväg in till stan för att fika med Petra.
Tyvärr tyckte ju inte Theo det var lika mysigt som vi så vi fick bryta upp redan efter 1 timma. Man kan ju knappast begära att en 1 åring ska sitta still och fika direkt.... vilken 1 åring gör det?

Snart blir det sängen och imorrn börjar skjutsa till skolan dagarna igen. Rasmus vecka och han började ju skolan redan förra veckan. Så nu är det slut på lugna mornar. Och om två veckor är det ju dags för Theo att börja dagis oxå. Känns jäkligt overkligt att vi bara har två ynka veckor kvar som bara är han och jag. För sen börjar jag jobba. Och nästa gång jag är ledig har vi en liten plutt till.
Så två veckor där det bara är jag och Theo. Här gäller det att mysas ordentligt! Imorrn kommer iallafall mammsen och pappsen och hälsar på. Dom har köpt en duschvägg åt oss på Bauhaus i västerås som dom hade utförsäljning på. Ordinarie pris 2995 kr och vi fick den för 995 kr!!! Snacka om klipp! Så dom kommer och lämnar den och har med sig mammas goaste kalops till middag. Mys :-D


Just nu: Kidsen sover. Och det ska vi med göra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0