Jag är så dum!!


Nattningen igår gick nästan precis som vanligt. Visst, det tog en stund. Men det kan det göra även fast han ligger bredvid någon av oss i våra sängar. Sen sov han som en liten prins hela kvällen och ändra fram till 4 imorse när han ville komma över till oss.
Det gjorde ju INTE mamma. Det knäppa är att jag VISSTE att det skulle bli såhär. Jag låg och lyssnade på honom till och från hela natten. Var upp på toa och kissade 4 gånger!!! Rasmus vaknade och hade ont i benet.
När familjen vaknade kl 6 hade jag ont i hela kroppen av trötthet. Och det är ju faktiskt bara pga mig själv.
Varför i hela friden kunde jag inte sova när Theo sov SÅ jäkla bra! Undrar om det var en slump att han sov såhär bra i sitt eget rum..... Inatt kanske helvetet brakar lös? Det återstår att se. Men det var en helt klart jättebra början :-D

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0