en ny dag, en dimmig dag....

Uppstressad med andningssvårigheter igår kväll en bra stund. Den här veckan har verkligen tagit på mig av olika anledningar. Orkar inte gå igenom allt heller, det är för komplicerat.
Efter en rolig film, glass med banan och chokladsås (JA! Jag förtjänade det faktiskt) och gos med Peter i soffan så kändes det lugnare och bättre.
Sen att jag sover som en jävla kratta på nätterna nuförtiden är ju som det är. Det är iallafall inte pga Theo längre. Han sover så fint så. Imorse vaknade han kl 5 och ville inte somna om. Vilket resulterade i att han ramlade ner från soffan 1 gång och ramlade mellan datorbordet och soffan 1 gång. Så det var ett jäkla liv därnere när jag försökte sova. Stackars liten.... när han är trött blir han lite väl våghalsig och har inte världens bästa koll.
Nu sover han lite middag iallafall.

Rasmus är iväg med sin pappa och farfar för att sätta upp turlistor runtom i trakterna här. Hans farfar kör ju buss. Och Rasmus ville gärna följa med. Och såklart får han det om det roar honom ett par timmar.
Efter lunch tänkte vi bege oss in till stan för att kolla in sommaryran som håller till på brynäs i år. Har hört att det är en jäkla massa karuseller. Kanske kan vi slå ihjäl ett par timmar där med :-)

Måste nog säga att det är rätt så skönt att det är dimmigt och grått ute idag.... får man säga så?
Jag mår inge vidare i den tryckande värmen som är nu. Fuktigt och äckligt. svårt att andas och trött.

JUST! Sen ska jag försöka sätta igång och baka. För imorgon har Rasmus fotbollsturnering på Nynäs. Och då ska det säljas hembakt fikabröd. Och jag har lovat baka mockarutor. Så det är väl bara å göra det då :-)
Alla pengar som kommer in får laget behålla. Och det vore ju kul om det kom in lite och det kan användas till något kul för laget :-)


Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0