En namne

Äntligen finns det någon i familjen som är som jag. Någon som uppskattar att sitta och mysäta frukost läääänge.
Och äta mycket oxå :-) Theo! :-D
Frukost är nämligen den ENDA måltiden på hela dagen jag inte klarar mig utan. Den ENDA måltiden som igentligen är viktig för mig. Dom andra kan jag gladeligen skita i och byta ut mot annat. Men frukost! Mmmmmm, de ä grejjer de!
Och mina och Theos mysfrukostar är inte att leka med :-) När Rasmus är hemma sitter han ju oxå såklart med. Men både Peter och Rasmus skulle helst hoppa över frullen helt om dom fick. Inte är dom hungriga och inte har dom ro att sitta still någe länge heller... Trök!

Theos frukost imorse:

1 skål yoghurt
Lite cornflakes vid sidan av som han vill ha att tugga på
1 liten smörgås med ost
5 st skinkskivor
3 st ostrullar
2 st gurkbitar

Ja vad säger man. Han är min son!! :-D hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0