Dagen gick i ett

Glömde totalt bort att blogga igår. Eller så orkade jag inte... Vet inte. Men när kvällen kom och kidsen sov så var jag totalt slut, så mycket vet jag iallafall.
Älskade mammsen och pappsen var här igår och lämnade duschväggarna dom köpte åt oss. Dom hade med sig världens godaste kalops som hela familjen festade på till middag. Jag bjöd på äppelkaka och vaniljsås/grädde. MUMS!
Efter middagen drog Peter iväg för kvällen och jag blev själv med barnen. En st VÄLDIGT trött Theo som bara hade sovit en gång på dagen. Han är inte helt redo för det ännu känns det som. Kl 18 gick det inte längre utan det var bara å lägga honom med en flarra välling i sängen. Kl 18.30 sov han så fint i sin säng.
Sov hela natten fram till 4.30 när han ville komma till oss och ha lite mer välling. Sen sov han tills Peter klocka ringde kl 6. Har en känsla av att det kommer bli lite andra rutiner hos oss väldigt snart när både jag och Peter jobbar. Om både jag och Peter ska försöka vara på jobbet till kl 7 så blir det ÄNNU tidigare mornar. *suck*
Tur att Rasmus är så pass stor att han oftast sover länge på helgerna ändå :-)

Snart bär det av med Rasmus till skolan. Efter det ska jag och Theo möta upp Sussie på jobbet. Vi ska ta en frukost i restaurangen där tillsammans. Det var evigheter sedan. Kan vara skoj att göra något. Just nu ser vädret väldigt fint ut oxå. Förmodligen håller det inte i sig hela dagen så det gäller å hitta på något medan vädret är okej.

OBOY va lurad man blev då föresten. Jag hade ju stora planer på att åka och bada med Theo igår lr idag på fjärran. Sicken snopen man blev när man läste på deras hemsida att dom har stängt mellan 23/8-15/10 för renovering!!! Kollade vidare på valbobadet. Och där står att dom inte öppnar deras inomhusbad förrän kl 15 om dagarna :-\ Ännu mer snopet.... Aja...

Nä nu måste vi dra om vi ska hinna.

Godmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0