Matförgiftning

Är det troliga som hänt iallafall. Ja vi ska väl inte ropa hej riktigt än eftersom det bara gått typ 1½ dygn sedan jag åkte på det. Men än så länge har ingen annan än jag insjuknat i kräkningar.
Natten har tack å lov från Theos sida varit bättre än dom senaste 4. Och det va ju bra med tanke på att Peter var totalt slut och jag varit sjuk.
Jag hade svårt att sova pga ryggen... Det är INTE bra att ligga en hel natt, dag och sen natt igen.
Höften värkte på mig. När jag vaknade runt 6 imorse trodde jag ju såklart att jag skulle vara pigg som en mört igen. Så var inte fallet kan man lugnt säga. Nått så fruktansvärt matt och hängig minns jag inte senast jag var.
Att kräkas galla en hel dag och inte kunna äta eller dricka något när man är gravid är ingen höjdare vill jag lova.
Jag fick i mig några skedar yoghurt och två rostade smörgåsar i slowmotion fart i morse. Runt 13 gjorde Peter hamburgare för det var det enda min mage kunde tänka sig äta. Efter det fick jag ont i magen igen och mådde inge vidare på ett tag. Sov två timmar på förmiddagen och två timmar på eftermiddagen.
Nyss fick jag i mig en skål med lite sallad, gurka och tomater. Får se om jag får i mig någe mer idag.... Snacka om att inte vara det minsta sugen på ätbart överhuvudtaget. Och jag har väl aldrig varit så äcklad av godis eller glass i hela mitt liv tror jag. Bluääää!!

Imorgon är planen att jag ska jobba.... Får se hur det funkar. Även om inte kroppen är med får vi hoppas hjärnan är med. För imorgon är det supporten till 16.30. Yippiiiee..... eller nått. *suck*


Kommentarer
Postat av: Petra

haha trodde det skulle komma ett inlägg som gjorde nyheten offentlig. Men du väljer att smyga in det så där? :) Ellr har jag missat nått?

2010-04-14 @ 19:40:26
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Kristin N

Grattis!

2010-04-14 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0