Just nu

Sitter just nu i supporten. Å HERREGUUUUUD!!! säger jag bara. Inte ens efter att ha varit hemma 9 månader så hatar jag det mindre. *suck* Det är fortfarande lika skitdrygt att sitta i den här förbannade telefonen.
Och det har verkligen inte med folk som ringer att göra. det är bara så förbannat tråkigt så man får nästan panik!!

tack å lov sitter jag ju hemma och jobbar idag iallafall. Det underlättar ju lite iallafall det måste man ju säga.
Vi käkade pannkakslunch idag jag, Peter och Theo. Theo fick äta pannkaka med sylt helt själv. Behöver jag säga att det blev total sannering och ett bad efteråt :-P Men han hade kul iallafall och åt så magen stod rätt ut :-)

Nu ringer det igen..... *GAAAAHHHH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0