Joråsåatte...

Huvudet spränger, magen värker, kroppen gör ont och till råge på allt så har jag blivit förkyld nu oxå. TACK SÅ FÖRBANNAT MYCKET!! Jäklars va arg jag blir om vi inte kan åka upp och snosa bebis i helgen!!
Skiiiiiit!!! Jag är så less på detta förbannade sjuka nu hela jäkla tiden! :-( :-( :-(

Släpade mig iväg till jobbet imorse och ångrade mig lika fort igen när jag slog ner arslet på kontorsstolen.
Va f*n gör jag här..... Satt iallafall förmiddagen och åkte sen hem för att sitta härhemma och köra teleq.
Till 16.30 ska jag sitta!!!!  Blääääää!!!

Nä nu måste jag snart gaska upp mig och skriva nått kul eller sött.....

Måste det vara så förbaskat ljust ute!! Kan nån dra ner rullgardinen!!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha var den där sista kommentaren mindre bitter? :)

2010-04-15 @ 15:13:40
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0