Ännu en kass natt

Godmorgon är inte det rätta ordet idag. Visserligen skiner solen ute och det ser ut att bli en fin dag. Men är man trött trött trött så spelar det inte så stor roll vilket väder det är ute. Allt man tänker på är när man kommer få sova igen.....

Kl 19.30 sov Theo och 21.00 sov Rasmus. Då tyckte vi att det var vuxentid med film och godis.
Det tyckte tydligen inte Theo. För jag kan inte ens räkna alla gånger vi var tvugna å trycka på paus för att gå upp och natta om den lilla grodan. När kl var 22.30 hade vi inte ens sett halva filmen och vi gav upp och gick och lade oss istället.
När kl slog 1.18 hade jag inte mer än slumrat några gånger pga Theos bök och stök hela tiden. Då gav jag iallafall upp och orkade inte hänga över spjälsängen någe mer utan lyfte över honom i vår säng.
Han somnade som en stock. ÄNTLIGEN!! tänkte jag :-) Jag fick somna jag med. Men bara till 03.13 när han vaknade och skulle ha välling. Somnade väl om efter ett tag igen, det gjorde jag väl.
Men sen vaknade Rasmus kl 4.18 och hade växtvärk. Upp, ge alvedon och linda in benet med en filt och massera.
Strax före 5 fick jag väl somna om igen. Men 5.50 var det gomorron för lilla Theo och därmed för oss med.
*gäääääsp*
Idag kommer det inte bli många knop gjorda.... så fruktansvärt trött. Två dåliga nätter irad nu......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0