Ett faktum

Efter att ha klarat mig bra länge med en förkyld och snorig Rasmus omkring mig så är det nu ett faktum. Jag klarade mig inte längre än såhär. "Amning ger ett skydd" BULLSHIT! Theo har varit snuvig flera ggr och är det just nu med. Och nu har jag åkt på halsfluss deluxe! Halsmandlarna ser ut som två fläckiga pingisbollar. Jag är till och med svullen på utsidan av halsen! Kroppen värker och jag får pula i mig alvedon och ipren för å funka.
Penicillinkur 3 tabletter dagligen i 10 dagar :-O Sådärja!

Eftersom Theo ju är världens underbaraste och snällaste lilla pojke så gick det bra att vara själv med honom idag medan Peter jobbade. Och älsklingen kom ju hem tidigare oxå så det var ju skönt.
Och jag fick gå och lägga mig ett par timmar och vila. Det behövdes verkligen!

Imorrn bär det av upp mot Hudik en sväng för att hämta en markis. Får se hur jag mår, men jag hoppas på att penicillinet ska ha börjat ge lite effekt då plus att jag får fortsätta stoppa i mig alvedon och ipren. Så ska det säkert gå bra. Hoppas Theo vill vara lite sammarbetsvillig i bilen bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0