Ångest

Jag har börjat fått allvarlig ångest inför nätterna. När kvällen närmar sig kommer den. Och den gör mig nedstämd.
Jag ligger och vrider och vänder på mig minst 1 timma innan jag kan somna. Stressad över att jag MÅSTE sova. Och orolig över att jag kommer vara så trött när Theo väcker mig. Vilket är bäst, att sova lr att vara vaken?

Inatt har jag sovit 3 timmar sammanlagt. Mellan 1-2, 3-4 och 5-6. Sen blev det inge mer.Tröttheten går inte att beskriva med ord.....
När Theo tyckte det var morgon kl 6.30 imorse kändes det inte som någon idé att försöka somna om. Det tar mig minst 1 timma som sagt att somna om. och ska det vara någe värt att sova bör jag sova iallafall 2 timmar. Då är kl 9.30 och alldeles för sent att kliva upp. Med tanke på att vi ska till kolbäck idag och fira mamma.

Det känns otroligt kul att man ska få träffa familjen och alla barnen. Men samtidigt tungt med tanke på hur sömnen är nu. Det kommer inte bli någon återhämtning för vare sig mig eller Peter.

Ledsen för alla deppiga inlägg. Men just nú är jag nedstämd och kämpar med att hålla humöret uppe om dagarna, för allas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0