Våren tittade fram

Hade precis tagit en skön promenad i slasket, duschat, klippt håret på mig själv och vikt lite tvätt. Satte mig vid datorn i vardagsrummet och känner att det brinner till i nacken på mig. SOLEN!!! :-D
Peter och jag tittar flinandes på varandra. Han sätter på kaffe och jag går ut och tar fram stolar från förrådet. Vips så sitter vi mot husväggen och solar med en kopp kaffe i handen. SÅÅÅ SKÖÖÖÖNT!! :-D
Det här är livet! Som Rasmus skulle ha sagt :-) Varmt, skönt och underbart :-)
Kanske kanske äntligen våren är på väg nu :-)






Det är så skönt att bara vara :-D

Kommentarer
Postat av: mia

va härligt vårigt det ser ut :D

2009-03-29 @ 18:02:38
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0