Nyväckt å pigg... eller nått

Jahapp, ännu en lördag som man blir väckt i ottan. Så äre när man har barn. Ja.. jag kan väl inte säga att man jublar när man först blir väck. Oftast har man ont i hela kroppen av trötthet och känslan av att hellre få gå och hänga sig än att gå upp ur sängen sig infinner sig väl nån gång ibland.... Men när man väl kommer upp så går det bra. Och det är en vanesak.
Blickar tillbaka på min ungdoms dagar när jag sov till 13 om dagarna..... hehe
Nåja... sova får man väl göra om en... sisådär 18 år kanske. :-P

Iallafall! 06:13 hörde jag Rasmus försök till att smyga ute på vårt superknarriga golv i hallen. Ingen tv före kl 7 har jag sagt, så han fick gå och leka en stund på sitt rum. Men vid 7 så klev vi upp.
Eller... jag rullade snarare upp. Ryggen är värre än någonsin nu. Nu äre ischias deluxe deluxe. Det gör ont så fort jag stödjer på högerbenet. Det gör ont när jag ligger på höger sida i sängen, det gör ont när jag sitter upp. Stretcha stretcha...



Piggelin deluxe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0