Kolla kolla!

Kolla min nya snygga bloggdesign :-P Det är Mia som varit en ängel och gjort om den till mig. Den är inte helt klar än, men HUR mycket snyggare som helst redan juh :-D Superglada Kristin! :-D

Idag är jag till och med sådär glad så det faktiskt GÖR inget att sitta i supporten. Både Petra och Peter har under fm påmint mig om att jag ska sitta där i em trots tappra försök att tränga undan det.
Peters shäcka: Ha en trevlig dag i supporten i em ( förmodligen med ett hånflin och horn i pannan)
Men icke då, inget ska få störa mitt braiga humör idag :-)

Lite underligt ändå att jag är så pigg som jag är med tanke på dom nattliga aktiviteterna. Och NEJ det är inte jag som varit i farten denna gång oxå. Den här gången vare Peter. :-P
Vet inte va klockan va men det va mööörkt ute och trött som få var jag. När Peter helt plötsligt gjorde en Kristin och började hyperventilera jättehögt och kastade sig upp ur sängen. Han sprang slalom och hoppade fram och tillbaka över golvet ända fram till lysknappen i dörröppningen, fortfarande hyperventilerandes, ögon som tefat och vettskrämd.
Jag: Men.... älskling. Va äre?
(inget svar)
Jag: Peter!? Va är det? Det är ingenting, lugna ner dig. Det är ingenting. Gå och lägg dig igen.
Peter: Jag måste tända!!! (panik)
Jag: Men... det är inget. Gå och lägg dig
Peter: Jag MÅSTE få tända lampan!! Snälla! Jag måste tända!!!!
Jag: Jaha.... *suck* tänd då.....
Han tänder och står där ett tag och hyperventilerar medan han kollar sig noggrant runt i rummet. Till slut släcker han äntligen lampan och går och lägger sig igen i sängen.
Några extremt tunga suckar och kippande efter andan hörs.
Tydligen hade han drömt att han var tillbaka i det utgrävda rummet han var tidigare på kvällen och jobbade. Och så hade det börjat strömma ut röda jättespindlar från både väggar, tak och golv.
Men inte undra på att stackarn va vettskrämd!!  Fy fasen vicken mardröm. Det roliga var att vi alldeles innan vi släckte pratade om att det tar 2 timmar för hjärnan att varva ner efter att man jobbat lr tränat. Och att man inte brukar sova så bra om man lägger sig direkt man kommit hem.
OJ va det stämde! Eftersom han kom hem 22.30 och klev raka vägen i sängen.
Stackarn... Han måste va lite halvslut idag :-P Tur att jag ska baka lite goda kakor ikväll då så han får lite gott när han kommer hem :-D

Just ja! Sen ska jag ner på stan efter jobbet och träffa Maria och Karro för å äta lite på nått fik. Ska bli jättekul! Maria har jag inte träffat sen hennes födelsedag 11 februari och Karro har jag inte sett på evigheter och dar. Ska bli kul å snacka av sig lite :-)

Nä nu ringer det här.

Todilooo

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mia är duktig hon.. Super fint ju. :)

2009-03-12 @ 17:12:55
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0